donderdag 22 december 2011

kerstkaart


15 opmerkingen :

  1. ik wens jou ook fijne feestdagen toe
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige krijttekening Albertine!
    Als je hem zelf hebt gemaakt geef ik je mijn complimenten.
    Zou ik zelf ook eens moeten doen, lekker met een schetsboekje in de duinen gaan zitten tekenen.
    Voor jou ook hele fijne feestdagen en gezond en fijn 2012
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al dan niet zelf gemaakt, je wensen laat je vergezeld gaan met een prachtige kaart!
    Ook jou wens ik fijne feestdagen en alle goeds voor het komende jaar...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Albertine,
    Dank je voor je goede wensen via deze mooie kaart. Ook voor jou heel fijne Kerstdagen en een goed 2012.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Albertine
    Bedankt voor je kerstkaart en ook voor jou fije kerstdagen en een gezond 2012.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie, kleurrijke kaart! Beste wensen ook retour natuurlijk.
    Hartelijke groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Albertine,
    Voor jou ook hele fijne feestdagen en gezond en fijn 2012.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vast en zeker zelf gemaakt, kunstwerkje, compliment.
    Dank voor je mooie en goede wensen en ook voor jou hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He heb je die zelf geschilderd, wat knap.
    Ik schilder ook, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
    Dank voor je wensen en voor jou ook alle goeds voor het komende jaar.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart gemaakt, dank je wel voor je lieve wensen.

    Ook fijne dagen en veel gezondheid, liefde en geluk en veel mooie en plezierige foto momenten.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Albertine,

    Hele fraaie kaart!

    Ook jij uiteraard fijne dagen en een goed 2012 gewenst!!

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van de warmte en de subtiliteit van schijnbare beweging.

    Greetings from Barcelona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Albertine,

    Mooie kaart, zelf geschilderd?
    Ik hoop dat je een prachtig 2012 te gemoet gaat en dat je maar regelmatig van die prachtige cynische blogs mag posten ;-)
    Uiteraard geniet ik ook van je "gewone" blogs.
    Altijd weer heerlijk om te lezen en om weer iets op te steken!

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Albertine
    Ik wens je een Goed en Gezond 2012..
    En dat we maar weer veel van je mogen leren..over de Flora van de duinen (AWD)
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Albertine,
    Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. en ik hoop dat we nog lang van je mooie blog kunnen genieten, heb al zoveel moois en onbekend langs zie komen.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen